Najlepsza książka do nauki hiszpańskiego
User
2006-05-16 10:51:18 UTC
możecie polecić jakąś bardzo dobrą książkę do nauki tego języka? Nie
chcę czegoś w stylu "nauka w 7 dni" czy coś takiego. Nie, raczej chodzi
mi o naukę długoterminową bo to w końcu ma być przyjemność :)

Cena raczej nie gra roli :)

Pozdrawiam.
weronika
2006-05-16 17:54:53 UTC
mo¿ecie poleciæ jak±¶ bardzo dobr± ksi±¿kê do nauki tego jêzyka? Nie chcê
czego¶ w stylu "nauka w 7 dni" czy co¶ takiego. Nie, raczej chodzi mi o
naukê d³ugoterminow± bo to w koñcu ma byæ przyjemno¶æ :)
witam.
je¶li chcesz siê bawiæ w konkretn± ksi±zkê,czyli rozdzia³ jeden po drugim
polecam español de pe a pa. jest przyjemna ma ³adnie zebrane s³wonictwo
,bardzo kolorowa i mi³o siê z niej uczy,autorka ma to do siebie ze niektóre
æwiczenia s± troszkê denerwuj±ce ,ale zawsze mozna je omin±c pózneij mozesz
kontynuowac naukê z drug± czêsci± tej ksi±zki!! niektóre teksty opowiadaj± o
hiszpanii wiêc mozna dowiedzieæ siê tego i owego,ale dodatkowo zaopatrz siê
w jak±s gramatykê , bo w owej español de pe a pa nie jest na 100% wyja¶niona
i warto poszerzyæ wiedzê
pozdrawiam weronika