Barcelona
MariuCh
2006-02-10 10:34:43 UTC
Witam Szanownych Grupowiczów,
Na początku przepraszam że nie na temat i proszę o wyrozumiałość oraz pomoc.

Wybieramy się grupą 6 osób na wycieczkę do Barcelony i okolic.
Szukałem w necie info o biletach komunikacji w Barcelonie, ale jest kiepsko
bo wszystko jest po hiszpańsku :-(.
Wiem już że interesują mnie bilety typu T-X - umożliwiające poruszanie się
zarówno metrem, autobusami jak i renfe (będziemy dojeżdzać 50 km od
centrum). Wiem że liczba X oznacza ilość przejazdów.
Nie rozumiem jak działają te bilety i jak je obsługiwać:
- gdzie się je "kasuje" - w pojazdach czy na peronach?
- jak to jest z prawem do przesiadek - obowiązują 1 h 15 min od skasowania?
czy odjazdu? czy w następnym pociągu ponownie się kasuje?
- czy 1 h 15 min to jest całkowity czas podróży czy czy w tym czasie należy
zdążyć się przesiąść?
- podobno jednego biletu można używać dla kilku osób poprzez kilkukrotne
skasowanie.. prawda czy fałsz?

pozdrawiam,
MariuCh
ToRn
2006-02-13 10:09:51 UTC
Post by MariuCh
Witam Szanownych Grupowiczów,
Na początku przepraszam że nie na temat i proszę o wyrozumiałość oraz pomoc.
Wybieramy się grupą 6 osób na wycieczkę do Barcelony i okolic
/ciach

Witaj!
Polecam Ci,skierowanie tego pytania na grupę pl.rec.turystyka.tramping
-tam na pewno udzielą Ci sprawnej i fachowej pomocy :)
Miłego wypoczynku w Barcelonie...zazdroszczę...eeeehhh....zazdroszczę :)
--
Pozdrav!
ToRn