jak najszybciej i najskuteczniej...
pjotras
2006-03-19 03:22:48 UTC
.... nauczyc siê jêzyków; niemieckiego i hiszpañskiego
????????????????????????
bardzo chcia³bym móc poznac te dwa w³a¶nie jêzyki, s³uchajcie pomó¿cie jak
najefektywniej to zrobiæ. za wszelkie rady z góry dziêki. pozdrawiam
ShiVy
2006-03-20 13:29:44 UTC
.... nauczyc się języków; niemieckiego i hiszpańskiego
????????????????????????
bardzo chciałbym móc poznac te dwa właśnie języki, słuchajcie pomóżcie jak
najefektywniej to zrobić. za wszelkie rady z góry dzięki. pozdrawiam
ja wlasnie zaczynam sie uczyc jezyka hiszpanskiego ( ucze sie od polowy
pazdziernika ). Mam zamiar zaczac sie go uczyc bardziej intensywanie.
Przy jezyku najwazniejsze jest aby miec dobre podstawy i ciagly kontakt
( czytanie gazet, stron www, sluchanie tv/radia, konwersacja ).
Niemieckiego uczylem sie kilka dobrych lat w szkole. Jezyk trudny,
najwazniejsze to nie przerywanie nauki. Z niemieckim ostatni kontakt
mialem jakies 1,5 roku temu i teraz nie wiem czy dobrze bym zdanie
ulozyl co dopiero rozmowa z niemcem :(
Najlepszy sposob na jezyki ? Kazdy ma swoj. Przede wszystkim to ciagle
powtorki i CODZIENNA nauka nowych slowek.
Jesli chodzi o hiszpanski to jak uczyles sie wczesniej angielskiego to
bedzie Ci o wiele latwiej.

Pozdrawiam.
Marcin B.
2006-03-27 09:35:56 UTC
Post by pjotras
[...]
Podlacze sie watku. Rowniez zamierzam sie uczyc hiszpanskiego od podstaw,
wczensiej nie mialem stycznosci z tym jezykiem, moze mi ktos polecic jakis
dobry podrecznik dla poczatkujacych?
Mariusz
2006-03-29 18:57:40 UTC
[...]
Mistrz powiedział: "Uczyć się i ciągle ćwiczyć":-)

W praktyce ja robię tak: tydzień jeden, tydzień drugi. Dzień w dzień po
te pół godzinki. Powoli idzie. Jeśli Cię nie stać na kursy to
przynajmniej kup jakiś programik do nauki.