Wielki Słownik Hiszpańsko-Polski i Polsko-Hiszpański
tensam <anddoz55@wp.pl>
2005-08-02 21:03:50 UTC
witam długo szukałem translatora programu tłumaczącego i nic , a tu nagle
znalazłem Wielki Słownik Hiszpańsko-Polski i Polsko -Hiszpański :)
"to jest na emulu wiec nie podaje linka chyba żeby kto chciał"
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/
Pawel
2005-08-18 06:40:13 UTC
Post by tensam <***@wp.pl>
witam długo szukałem translatora programu tłumaczącego i nic , a tu
nagle znalazłem Wielki Słownik Hiszpańsko-Polski i Polsko -Hiszpański :)
"to jest na emulu wiec nie podaje linka chyba żeby kto chciał"
pozdrawiam
Ściągnąłem, rozpakowałem i moim oczom ukazały się 3 pliki: nr.txt,
HP2WP.mdf, HP2WP.mds.
Mógłbyś mnie oświecić jak ten program należy zainstalować ?

P.S. Mam nadzieje, że ściągnąłem właściwy plik.
tensam <anddoz55@wp.pl>
2005-08-18 18:06:01 UTC
Post by Pawel
HP2WP.mds
ja otworzylem plik HP2WP.mds za pomoca Alcohol 120% tj.utworzylem
wirtualny dysk
i za jego pomoca zainstalowalem slownik bez problemow :)
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/
Pawel
2005-08-18 20:41:27 UTC
Post by tensam <***@wp.pl>
ja otworzylem plik HP2WP.mds za pomoca Alcohol 120% tj.utworzylem
wirtualny dysk
i za jego pomoca zainstalowalem slownik bez problemow :)
Dzieki!
Niestety nie wpadlem na to, ze ten plik jest obrazem.