tlumaczenie zdania...
Andre
2007-10-01 19:23:51 UTC
witam!

dopiero niedawno zaczalem sie uczyc hiszpanskiego a znajoma zalewa mnie
jakimis zdaniami ktore sa dla mnie jeszcze za trudne do
przetlumaczenia. czy moge prosic o przetlumaczenie?

"eso ya veremos, estas seguro q no tienes demasiado?"

przepisalem dokladnie tak jak dostalem w sms.
Andre
karol pli
2008-02-13 18:38:13 UTC
Post by Andre
[...]
juz to zobaczymy (dziwne sformuowanie), jestes pewien, ze nie masz za duzo?