pytanie
pjotras
2005-12-11 19:26:15 UTC
Witam wszystkich
wlasnie postanowi³em ze zaczne sie uczyæ jezyka hiszpañskiego - oczywiscie
juz bym chcia³ go znaæ po dwuch tygodniach hehehe
zartuje
pisze do Was z zapytaniem czy mogibyscie podrzucic mi jakies fajne stronki z
nauka hiszpañskiego np cos jak http://www.dw-world.de/ gdzie mozna sie
samemu w ca³kiem fajny sposób pouczyc niemieckiego.
jak macie takie adresy to prosze o adresy. pozdrawiam i mi³ego tygodnia
Monika
http://www.hiszpanski.ang.pl/
Lady F.
anddoz