Płyty CD latino, flamenco
User
2006-05-24 19:46:26 UTC
możecie podać jakieś ciekawe tytuły płyt z muzyką w stylu latino,
flamenco? Albo jakiś serwis WWW z aktualnymi tytułami?

W zamian mogę podać namiary na hiszpański, muzyczny kanał telewizyjny z
muzyką latino :)

Pozdrawiam.
PINTO
2006-05-26 09:12:27 UTC
Post by User
Witam,
[...]
Todos los radios en Espańol que quieras:

http://www.terra.com/musica/radio4/
Andrzej Warunek
2006-06-07 23:59:31 UTC
http://www.deflamenco.com/artistas/verArtista.jsp?codigo=62
http://www.buscandomp3.com/
Pozdrawiam
Andrzej
Post by User
Witam,
mo¿ecie podaæ jakie¶ ciekawe tytu³y p³yt z muzyk± w stylu latino,
flamenco? Albo jaki¶ serwis WWW z aktualnymi tytu³ami?
W zamian mogê podaæ namiary na hiszpañski, muzyczny kana³ telewizyjny z
muzyk± latino :)
Pozdrawiam.