algo QUE declarar czy algo PARA declarar?
Anna Beneturska
2006-10-28 07:35:11 UTC
Witam!

Korzystam z serwisu slowka.pl i ostatnio podeslali mi takie zdanie:
?Tiene algo que declarar? w znaczeniu - Czy ma pan cos do oclenia.
Czy QUE jest poprawne czy powinno byc w tym miejscu PARA?

Pozdrawiam,
Anulka
JUra
2006-11-02 23:30:11 UTC
Post by Anna Beneturska
?Tiene algo que declarar? w znaczeniu - Czy ma pan cos do oclenia.
Czy QUE jest poprawne czy powinno byc w tym miejscu PARA?
Ja kiedys na granicy us³ysz³em to z ""DE" choæ mi te¿ sie prosi o "PARA".
Ten serwis ju¿ raz pos³a³ s³ówko "Algien" (ze dwa dni temu).
O¶tro¿nie do tego serwisu podchodze.
--
JUra