! NTG! Czy kto¶ siê orientuje ....
Mauros
2005-07-14 11:49:54 UTC
... Czy gdzie¶ istnieje grupa nauki w³oskiego ?? Potrzeba mi na zaraz :)

Dziêki.

Dying_Art
Topino
2005-07-14 12:53:26 UTC
a co potrzebujesz?
znam wloski
Dying_Art
Mauros
2005-07-14 13:04:22 UTC
Post by Topino
a co potrzebujesz?
znam wloski
Potrzeba mi wszystkiego
najpotrzebniejszych zwrotów, jakiej¶ strony ze zwrotami, razem z wymow±.
Šci±gnê³am sobi ju¿ darmow± lekcyjê z ESKK.
Byæmo¿e wyjadê do pracy do W³och i chcê wiedzieæ chocia¿ jak siê mówi :
gdzie jest stacja lub postój taksówek :)
Wiem, ¿e muszê sobie kupiæ rozmówki, ale narazie mnie nie staæ :)))

Dying_Art
Topino
2005-07-14 13:32:42 UTC
Ciao,
gdzie jest najblizsza stacja: Dov'e' la stazione piu' vicina?
Dov'e' la fermata di taxi? - gdze jest postój taksówek
Gdzie mge kupic bilet - dove posso comprare un biglietto?
Quanto costa? - ile kosztuje
Grazie- dziekuje
Prego - prosze
Buongiorno - dzien dobry
[...]